4.29.2008

zucht

Het was wederom een drukke week, met mijn verontschuldigingen voor het verwaarlozen van dit hele bloggebeuren.
Vorige week woensdag was uw kameraad, samen met Ward, Nele en Gilles, te gast op de Studiedag diversiteit van de vlor, de Vlaamse Onderwijsraad. Daar werden een aantal zeer interessante zaken besproken, die zeker en vast het bekijken waard zijn. Maar later meer hierover.
Donderdag was het dan de beurt aan een studiemiddag van de EHSAL rond de 'pedagogy of excellence'. Een concept waar zeker nog op zal terugkomen. Mary Tupan van het Nederlandse ECHO kwam tekst en uitleg geven bij het hele concept en de manier waarop ze hieraan bij ECHO invulling proberen te geven.
's Avonds was het dan spurten naar het Antwerpse Zuiderpershuis, waar een debat plaats vond georganiseerd door KifKif over Taal in het Hoger Onderwijs. Ook hierover later meer.

Het weekend begon vroeg deze week, niet om zwaar uit te gaan, en al zeker niet om verre buitenlanden te gaan bezoeken, maar om te schilderen. Uw kameraad gaat namelijk binnenkort verhuizen, naar een gezellig appartement. Meer tekst en uitleg volgt hierover later. Er moest nog heel wat geschilderd worden en zwaar gekuisd.
Op de foto ziet u mijn lieftallige vriendin, Maria, op een ladder, aan het schilderen, met het mottige bruine behangpapier op de achtergrond.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, chique dinges, proficiat! Naar waar verhuis je? Ik neem aan dat je een knaller van een instuif geeft :-)

Kameraad Harko zei

Mercikes, helaas niet naar het immergezellig Ledeberg maar naar de alomgeprezen Schepenenvijverstraat, vooral bekent omwille van zijn bloeiende dienstensector.
Een instuif komt er zeker en vast, ik hou je op de hoogte!

Anoniem zei

Dag Harko,
ik viel bijna om toen mieroos mij het grote nieuws vertelde!
Je hebt weer eens niets laten weten hé...
Dikke vette proficiat hé!
was zaterdagavond in gent... heb gezien dat je naam al op de bel staat!
ik zal mezelf zeker eens uitnodigen!
zoen,
fie