10.18.2008

meneer en mevrouw

Man man, de afgelopen dagen waren bijzonder druk en vol vergaderingen. Vergaderingen met PAS-verenigingen, ResPACT-comité Gent, VVS-vergaderingen, de Happening Genderendiversiteit van de UGent en tussendoor een deftige fuif van de Home Vermeylen (zoals steeds zeer de moeite moet ik zeggen).
Het spreekt voor zich dat uw kameraad zeer content is dat het weekend is.

Deze voormiddag is uw kameraad naar Antwerpen afgezakt voor het burgerlijk huwelijk van ons Hanne en haren Bruno. Het moet gezegd zijn het was schoon. In de chice huwelijkszaal van het stadhuis van Antwerpen (met fantastische 'historiserende' 19de-eeuwse schilderijen), iedereen chic aangekleed. Ons Hanne aan het glunderen, Bruno zo mogelijk nog meer. Ik werd er zowaar geëmotioneerd van.
Van nu af aan is Mevrouw Vermeiren-De Vel mijn favoriete getrouwde collega!
Achteraf werd er een 'bolleke' gedronken in café Den Engel. Toen het gezelschap chic ging gaan eten ben ik nog eventje met ons Inge blijven nakaarten (en zoals steeds over het werk praten, maar gelukkig niet enkel en alleen over het werk).
Volgende week is het wederom van dattem, maar dan de kerkelijke trouw. Ik heb reeds chice kleren van mijn broer geleend, want het moet gezegd uw kameraad heeft niet echt chice kleren.
Ik moet zeggen het zie er al naar uit.

Speciaal dus voor Meneer en Mevrouw Vermeiren-De Vel:


Omdat dit liedje toch vooral bekend is geworden door een bepaalde serie, kan ik het niet laten om een 'aanmoedingsboodschap' mee te geven:

Geen opmerkingen: