12.22.2009

'Islam is inferieur!' (Benno strikes again)

Benno Barnard, een van de laatste verdedigers van onze normen en waarden en de joods-christelijke beschaving, laat zich in Knack deze week weer van zijn beste kant zien.

Ik ben geen doemdenker, er komt vast wel weer een nieuw avondland. Maar ik geloof in grote periodes. En ik denk dat we tussen 1500 tot 2000 zo'n grote periode hebben meegemaakt. De uitvinding van de boekdrukkunst, de humanisten, de moderne tijd aan de ene kant en de digitale revolutie met nine eleven aan de andere kant markeren een bepaalde era die ten einde is gelopen. Het begin van het derde millennium markeert tevens het slotpunt van een humanistische cultuur.
Nijn eleven als einde van dit tijdperk! Tijd voor een Nieuwe Orde!

Er is een vacuüm ontstaan in de westerse cultuur door de secularisatie en bijgevolg wordt dat continuüm van de joods-christelijke traditie bedreigd. En die traditie wil ik tegen beter weten in beschermen.

Wat is in hemelsgodsnaam dat 'continuüm van de joods-christelijke traditie'? Het kolonialisme? het fascisme en de gaskamers? Derdewereldschuld? Globalwarming misschien?

Wij zijn de voorbije veertig jaar schrikbarend vervreemd van onze geestelijke erfenis. Die aardige De Morgen-lezers hebben geen voorstelling van de manier waarop imams de wereld percipiëren en hoe anders bepaalde culturen wel kunnen zijn.

Domme naiëve kloten, godgeklaagde relativisten, als het niet willen horen, moeten ze het maar voelen. Houzee!

Wij zijn zo relativistisch geworden dat we niet meer durven zeggen dat het jodendom en christendom superieur zijn aan de islam.
Man man man, de islam is inferieur, de moslims zijn dus een soort untermenschen?



De gekste mensen hebben dat gezegd, niet alleen Berlusconi, maar ook heel veel atheïsten. Ik zeg het vanuit mijn overtuiging dat de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens joods-christelijk is. We kunnen tegenwoordig door dat cultuurrelativisme alleen maar 'weg met ons' roepen. Maar het niet-afhakken van handen is superieur aan het wél afhakken van handen. Dat is toch een absolute waarheid? De universele rechten van de mens zijn eindeloos superieur aan de sharia.

Het UVRM is 'joods-christelijk'? Jawade. Wat was het kolonialisme dan? Wat was het fascisme dan? Iets van een andere beschaving dat toevallig kwam binnengewaaid? Is de huidige ongelijkheid in de wereld en de gigantische armoede in deze wereld wel of niet 'joods-christelijk'? Of gaan we alleen de dingen die 'wij' tof vinden als 'joods-christelijk' beschouwen? En de andere dingen zijn wat 'volksvreemd'?

De term islamofobie is pervers. Dat woord is gesmeed door de Organisatie van Islamitische Landen die kritiek op de islam via de VN simpelweg willen verbieden. Een fobie is trouwens een irrationele angst, terwijl mijn kritiek gebaseerd is op studie. Ik zeg u dat de islam moeilijk te verzoenen valt met de democratie. Geeft u me eens een voorbeeld van een islamitische democratie? Ik ben bang voor de islam maar ik ben geen islamofoob.

Amai, islamofobie is helemaal geen racisme en al zeker geen 'irrationele angst', het is gebaseerd op jarenlange studie. Wel in de jaren '30 van de vorige eeuw hebben Duitse wetenschappers, na jarenlange studie, geconstateerd dat het jodendom ongelofelijk inferieur is en dat de Duitse beschaving ongelofelijk superieur is.


Zij heeft op Facebook zelf een wahabitisch meisje 'Fuck Flanders' laten zeggen. Die informatie heb ik persoonlijk van de Mossad (lachend). Dezelfde dag dat ik het op de blog van Knack signaleerde, was het op Fadils Facebook trouwens al gewist. Kan je nagaan... Ze besefte blijkbaar dat het haar academische carrière zou kunnen schaden. Wat Fadil toen provocerend schreef, heeft te maken met het islamitische fenomeen van taqqiya. Er wordt door de islam vrijwel systematisch gelogen tegenover ongelovigen als het ze uitkomt. Je mag als moslim liegen tegen niet-moslims en ze dus een rad voor ogen draaien. Ik weet niet hoe geseculariseerd Fadil is, maar zo'n Tamariq Ramadan doet tegenover ons alsof hij een verlichte westerling is, terwijl hij tegen zijn achterban heel andere taal spreekt. Die man is een permanent vervellende slang. De islam is een totalitair stelsel dat alles wil beheersen: de straat, de staat, het bed, alles."

Dan gaat hij voor de verandering nog eens tekeer tegen Fadil, die uiteraard aan taqqiya doet maar ook een ordinaire opportunist is.

Dus zowat iedereen met een islamitische achtergrond is ten eerste moslimintellectueel en is of een openlijke fundamentalist, of doet aan Taqqiya. Iedere moslim die iets zinnig zou zeggen is een ordinaire leugenaar.



Ik moet zeggen Benno is wel niet erg origineel in zijn vergelijkingen Fadil noemde hij een serpent, en nu is Tariq een ordinaire slang. Mooi mooi, 'de ander' ontmenselijken en beschrijven als dieren. En wat stelt Benno voor dat we doen met slangen? De 'joods-christelijke' bijbel is daar zeer duidelijk over: God veroordeeld de slang en beveelt eeuwige haat tussen mens en slang: "Ik zal vijandschap stellen tusssen u en de vrouw, tussen uw zaad en haar zaad en zij zal u de kop verpletteren".

Kritiek en zelfkritiek zijn nu eenmaal onmogelijk in islamlanden of je wordt door de plaatselijke Sturmabteilung afgemaakt.

Jawade, ik stel voor dat we een inzameling doen om Benno naar ginter te sturen.

Geen opmerkingen: