7.21.2011

Gentse Feesten, Dag 5

Kameraden en vrienden, dinsdag had uw kameraad een lange werkdag. Het zomerse laatavond concert in de Sint-Pieterskerk was ronduit prachtig. Wees gerust, een verslag volgt.
Daarom had ik dus geen tijd om mijn planning voor Dag 5 online te zetten. Post factum dus een klein verslag.
Na een rustige werkdag, veel regen, dus niet veel volk in mijn kerk, naar het centrum. Meer bepaald naar Veilinghuis DVC voor een laatste voorstelling van Theater Taptoe, "Ienmoal, andermoal... ADZJUZEE!". En ik moet zeggen, het was ronduit geweldig. Wederom kunt u gerust zijn, een verslag volgt.
Daarna nog eventjes op zwier geweest met mijn ouders, een -zoals steeds- overheerlijk en verwarmende soep in de SoepLounge, gevolgd door een bezoekje aan de Club Central, waar mijn ouders een cocktail degusteerden. Daarna terug naar Drongen, waar ik aan het katsitten ben.
Tot zover dit beknopte verslag, nu bent u weer op de hoogte, moest het u al enigszins interesseren tenminste.

Geen opmerkingen: